دسته‌بندی نشده

دزدگیر گوشی چگونه فعال می شود

دزدگیر موبایل

دزدگیر موبایل سرقت گوشی موبایل

برنامه ضد سرقت گوشی من را لمس نکن افراد را به هنگام لمس تلفن شما یا قطع شارژر از آن شناسایی می‌کند. قابل‌اعتمادترین برنامه هشدار ایمنی با قابلیت ردیابی حرفه‌ای است.دزدگیر موبایل

‏ اگر کسی بخواهد قفل گوشی شما را باز کند، به سرعت مطلع می‌شوید. سنسور حرکتی گوشی هرگونه لمسی را شناسایی و گزارش می‌کند.

چرا به برنامه دزدگیر موبایل نیاز دارید؟

نرم‌افزار دزدگیر گوشی نمی‌تواند با سارق درگیر شود، اما می‌تواند موانعی برای ارتکاب به جرم ایجاد کند و همچنین با ثبت و ضبط تصویر و صدای سارق مدارکی کافی برای دستگیری مجرم در اختیار شما قرار دهد. ضمن اینکه این برنامه‌ها قابلیت ردیابی گوشی و گزارش موقعیت مکانی موبایل شما را نیز دارند. بنابراین اپلیکشن‌های دزدگیر موبایل محافظ قدرتمندی برای گجت هوشمند شما محسوب می‌شوند که این روزها اطلاعات بسیار محرمانه و شخصی را نیز در خود ذخیره دارند.

بهترین برنامه‌های دزدگیر گوشی iphone و اندروید

همان طور که اشاره کردیم اپلیکیشن‌های زیادی برای دزدگیری و شناسایی سارقین موجود هستند که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختص به خود را دارند و شما می‌توانید بسته به شرایط، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در این بخش قصد داریم تا تعدادی از بهترین برنامه‌های فوضولگیر گوشی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

Kaspersky Mobile Antivirus

اپلیکیشن Kaspersky بسیار دقیق است و ویژگی‌های ضد سرقت آن به کاربر اجازه ردیابی تلفن همراه، به صدا در آوردن زنگ هشدار و ثبت تصاویر از شخصی که قصد ورود به تلفن همراه آن را دارد، می‌دهد. این برنامه علاوه‌بر ویژگی‌های جذاب گفته شده محافظت کاملی از موبایل شما در برابر ویروس‌ها و بدافزارها نیز دارد. در واقع با نصب این برنامه گوشی خود را به دستگاهی غیرقابل نفوذ تبدیل می‌کنید. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم برای iOs موجود است.

 AVG AntiVirus Free

یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای حفاظت در برابر سرقت AVG است. با نصب این اپلیکیشن قابلیت‌های زیادی مانند آنتی ویروس، تنظیم پیام قفل صفحه، قفل خودکار تلفن همراه هنگام تعویض سیم‌کارت و… را در اختیار خواهید داشت. نسخه رایگان AVG تمامی ویژگی‌های دزدگیری را به کاربر با بالاترین کیفیت ارائه می‌کند. با این برنامه قابلیت‌های دیگری مانند ارسال تصویر و ضبط صدا از راه دور را از طریق وب‌سایت AVG در اختیار خواهید داشت. نرم‌افزار AVG از iOS و اندروید پشتیبانی می‌کند.

Avast Antivirus

اپلیکیشن Avast رابط کاربری عالی دارد که مانند دیگر برنامه‌های دزدگیر موبایل می‌تواند از چهره مجرم عکس بگیرد و آن را برای شما ارسال کند. البته این برنامه‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های دیگری نیز دارد که بسیاری از نیازهای شما را برطرف و از اطلاعات موجود در گوشی موبایل شما محافظت می‌کند. این اپلیکیشن برای اندروید و همچنین iOS نسخه‌ 10 و بالاتر موجود است.

CrookCatcher

چنانچه فردی قصد ورود به تلفن همراه هوشمند شما را داشته باشد CrookCatcher با استفاده از دوربین جلو تصویر آن را ثبت می‌کند و به همراه موقعیت مکانی دقیق و فعلی تلفن همراه آن را برای شما ایمیل می‌کند. کار کردن با این برنامه بسیار لذت‌بخش و آسان است و حتی کاربرانی که آشنایی اولیه‌ای با تکنولوژی دارند نیز می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند. CrookCatcher از سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند.

Anti-theft alarm

این برنامه تلفن همراه شما را به یک آژیر آزاردهنده تبدیل می‌کند که به روش‌های مختلفی فعال می‌شود. به عنوان مثال زمانی که شخصی قصد دارد قفل موبایل شما را باز کند با آلارم به آن هشدار می‌دهد که از این کار دست بکشد. همچنین چنانچه شخصی قصد تغییر سیم‌کارت را داشته باشد تلفن مانند آژیر پلیس به صدا در می‌آید و صفحه نمایش آن شروع به چشمک زدن می‌کند که سارق قادر به کنترل کردن آن نخواهد بود.

این اپلیکیشن تنها برای محافظت دستگاه شما در برابر سارقین نیست، بلکه می‌توانید برای زمان‌هایی که تصور می‌کنید شخصی قصد جاسوسی از شما را دارد و به او مشکوک هستید نیز از آن استفاده کنید. دزدگیر موبایل برای شما آسودگی خاطر را به همراه می‌آورد. بنابراین استفاده از آن‌ها ضروری به نظر می‌رسد. این اپلیکیشن را برای گوشی اندروید و iOS می‌توانید در اختیار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *