دسته‌بندی نشده

معرفی انواع جی پی اس

انواع جی پی اس خودرو

انواع ردیاب و راهنمای خرید جی پی اس

کدام ردیاب GPS بهترین است

انواع ردیاب جی پی اس : برخلاف بسیاری از محصولات دیگر، خرید یک دستگاه امنیتی مانند دستگاه های ردیاب GPS بسیار پیچیده است. دستگاه های امنیتی باید بسیار کاربردی بوده و عملکرد بالایی داشته باشند. به زبان ساده، ردیابی GPS اساساً سیستمی برای تعیین مکان دقیق چیزی یا شخصی است. یک ردیاب جی‌پی‌اس را می‌توان روی یک حیوان خانگی، یکی از عزیزان، یک وسیله نقلیه و حتی چمدان‌ها قرار داد تا در صورت گم شدن یا جابه‌جا شدن، مکان آنها را ردیابی کند. این دستگاه ها در زمینه های تجاری، صنعتی و نظامی نیز کاربرد دارند. به طور کلی، ردیابی GPS یک فناوری کارآمد و همه کاره است که می تواند برای اهداف مختلف استفاده شود.

GPS قابل حمل و سیار

ردیاب های قابل حمل به ردیاب هایی گفته میشه که بدون سیم بوده و دارای باطری داخلی قابل شارژ می باشند و از طریق شارژ موبایل براحتی شارژ شده و با قراردادن یک عدد سیم کارت در داخل ردیاب براحتی می توانید بوسیله نرم افزار اندروید و ios بر موقعیت مکانی ردیاب دسترسی داشته باشید. ابعاد ردیاب های سیار مختلف بوده و بصورت آهنربایی نیز قابل استفاده می باشند . مدت نگهداری شارژ در ردیاب های سیار متنوع بوده و قابلیت استفاده در کیف ، چمدان ، خودرو ، موتورسیکلت ، بار ، کندو عسل و … استفاده کرد.

ردیاب آهنربایی یا ردیاب مغناطیسی

ردیاب آهنربایی به ردیاب هایی گفته میشه که دارای آهنربا بوده برای اتصال بر روی مکان های فلزی نظیر زیر خودرو یا کامیون و … شما میتوانید با شارژ کردن ردیاب های آهنربایی از 4 روز در مدل G911 تا 90 روز در مدل G900 بصورت دائم ردیابی کنید. دارا بودن سنسور لرزش با اعلام از طریق پیامک یا تماس و داشتن شنود با قابلیت دسترسی به صدای اطراف ردیاب از ویژگی های دیگر جی پی اس آهنربایی می باشد.

ردیاب کودک

ردیاب کودک همانند ردیاب های شارژ دارای باطری داخلی قابل شارژ ، وزنی سبک ، ابعادی کوچک است که براحتی شما میتوانید با خرید ردیاب کودک در مدل های G911 ، G910 ، G909 براحتی بر موقعیت کودک و فرزند عزیزتان دسترسی داشته باشید. همچنین بوسیله ردیاب کودک میتوانید کودک اتیسم خود را براحتی ردیابی کنید تا در مواق لزوم براحتی بوسیله ردیاب به موقعیت کودک مراجعه نمایید.

ردیاب سالمند

ردیاب سالمند همانطور که مشخص است همانند ردیاب کودک به شما امکان دسترسی به موقعیت بیمار آلزایمری و سالمند خود را فراهم میسازد. شما میتوانید با قرار دادن ردیاب سالمند  بصورت گردنبند ، بر گردن بیمار خود آوریز کرده و براحتی بوسیله نرم افزار بر موقعیت سالمند خود نظارتی داءمی داشته باشید و دیگر نگران گم شدن آنها نخواهید بود.

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو مدل N304 یکی از بهترین ردیاب های موجود در بازار ایران و تنها ردیاب آنتی هک دار در ایران است که با قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور ، هشدار اعلام روشن شدن خودرو از طریق تماس ، هشدار قطع برق ، هشدار ضربه یا حمل جرثقیل و با داشتن نرم افزار کاملا فارسی اندروید و IOS  امنیت خودروی شما را برای همیشه تضمین و بدون توجه به محدودیت مسافت بصورت دائمی و لحظه به لحظه بر موقعیت مکانی خودرو خود نظارت خواهید داشت

ردیاب موتور سیکلت

ردیاب موتورسیکلت مدل N305A یکی از بهترین ردیاب با استاندارد و بدون هیچگونه نوسان یا ایجاد ولتاژ برای انواع موتورسیکلت سبک و سنگین قابلیت نصب را دارد و به شما این امکان را می دهد تا براحتی بتوانید از طریق نرم افزار بر روی گوشی موبایل خود بدون درصد خطا مکان موتور را در نقشه بصورت آنلاین و آفلاین مشاهده نمایید. قابلیت خاموش کردن از راه دور ، هشدار لرزش و حمل جرثقیل ؛ هشدار روشن شدن از طریق تماس و هشدار قطع برق از دیگر ویژگی های ردیاب موتورسیکلت می باشد.

جی پی اس ردیاب کامیون

ردیاب کامیون نیز همانند ردیاب خودرو دارای نرم افزار فارسی برای گوشی های اندروید و IOS میباشد. نمایش تردد های آنلاین و گذشته ، مکان های توقف ، مدت توقف ، کارکرد کیلومتر روزانه و هفتگی ، سرعت های لحظه ای و گذشته ، هشدار قطع برق ، گزارش ساعت و تاریخ و مکان روشن و یا خاموش شدن کامیون از ویژگی های بارز ردیاب کامیون می باشد که کاربردی مهم و موثر برای شرکت های حمل و نقل و ترازیت دارد.

ردیاب حیوانات و ردیاب پرنده جی پی اس

ردیاب حیوانات و پرنده در مدل G911 با توجه به ابعاد کوچک و وزن سبکی که دارد براحتی میتواند موقعیت مکانی حیوان یا پرنده ارزشمند شما را در نرم افزار اندروید و IOS نمایش دهد. ردیاب حیوانات قابلیت نصب بصورت قلاده ای به دور گردن سگ یا گربه و … را دارا می باشد و وزن سبک 35 گرم و دقت ردیاب نقطه ای یکی از بهترین ردیاب های حیوانات و پرنده در دنیاست که با هر بار شارژ تا 4 روز امکان ردیابی را برای شما فراهم می سازد.

ردیاب شنود دار

ردیاب های شنود دار در دو نوع آهنربایی و سیار و ردیاب باسیم خودرویی موجود می باشد. شما میتوانید با تماس به سیم کارت داخل ردیاب براحتی صدای اطراف ردیاب را نظارت داشته باشید. کلیه ردیاب های پرتابل در مدل G911 G910 G909 G907 G904 G903 G902 G900  دارای قابلیت شنود می باشند.

چرا جی پی اس برای خودرو؟

ردیاب GPS مقرون به صرفه ترین راه حل برای ایمن سازی خودرو و موارد مهم شما است. مدیریت و اجرای آن در زندگی روزمره شما بدون هیچ گونه کمکی آسان است. با این حال، در مقایسه با سایر دستگاه های امنیتی کوچک و مقرون به صرفه است، در شرایط اضطراری بسیار قابل اعتماد است. عملکردهای ردیاب برای اتومبیل، آن را قادر می سازد تا در موقعیت های مختلف در زندگی روزمره از آن استفاده کنیم.

همانطور که در بسیاری از صحنه‌های جرم دیده‌ایم، سارقان می‌توانند هنگام اجرای جرم، سیستم‌های امنیتی مانند قفل و دوربین‌های امنیتی را دستکاری کنند. از آنجایی که ردیاب‌ها اندازه کوچکی دارند و به سختی می‌توان مکان را شناسایی کرد، متجاوزان نمی‌توانند آن‌ها را غیرفعال کنند. موقعیت های امنی در خودرو برای قرار دادن ردیاب GPS برای عملکرد موثر وجود دارد.

معیارهای رتبه بندی بهترین ردیاب های GPS

ما مجموعه ای از معیارها را برای انتخاب بهترین ردیاب برای خودرو انتخاب کرده ایم. این شامل عملکردهای اساسی دستگاه های ردیاب است که به ما کمک می کند تا با اطمینان بر هر موقعیت اضطراری غلبه کنیم. ما بسیاری از سناریوهای ممکن را در زندگی تحلیل کرده ایم. و از این بینش، ما 9 ویژگی مهم GPS Trackers را فهرست کرده‌ایم که ویژگی‌های ایده‌آلی برای عملکرد مؤثر آن خواهند بود. آنها به شرح زیر است

قابلیت اتصال بودن جی پی اس

یک دستگاه ردیاب باید بهترین اتصال را در هر شرایط آب و هوایی داشته باشد. بدون اتصال، کل سیستم به عنوان یک دستگاه ردیاب عمل نمی کند. تمام ویژگی های یک دستگاه ردیاب به اتصال بستگی دارد. امروزه سیم کارت در ردیاب GPS برای اطمینان از اتصال در سراسر جهان استفاده می شود. بنابراین مهم است که یک راه حل اتصال به ردیاب ها داشته باشید

اپلیکیشن موبایل

برنامه های موبایل بخشی از راحتی و پاسخ سریع است. همه ما همیشه به رایانه دسترسی نداریم. بنابراین داشتن یک اپلیکیشن موبایل بسیار مهم است. هشدارها و ردیابی زنده فقط با استفاده از یک برنامه تلفن همراه به درستی کار می کنند. مزایای بسیاری از داشتن ردیاب GPS با برنامه تلفن همراه وجود دارد که شامل ردیابی زنده و اشتراک گذاری مکان می شود. دریافت هشدارها، پیکربندی دستگاه و غیره

تجربه کاربری در اپلیکیشن

داشتن یک اپلیکیشن موبایل برای بهترین تجربه ردیابی کافی نیست. برنامه باید سبک وزن باشد، استفاده از آن فوق العاده آسان باشد، سریع بارگذاری شود و با همه دستگاه ها به خوبی کار کند. همچنین بسیار مهم است که برنامه باید به اندازه اتصال بسیار کارآمد باشد. یک موقعیت اضطراری را تصور کنید که در آن اتصال خوب است اما برنامه زمان مناسبی برای پاسخ دادن به سؤالات کاربر صرف می کند. این یک فاجعه و ناکارآمدی شدید خدمات از سوی ارائه دهنده خواهد بود. بنابراین تجربه استفاده شامل موارد فرعی زیادی مانند زمان بارگذاری، چیدمان برنامه و سهولت استفاده، و اندازه و غیره است.

عمر باتری جی پی اس

دو نوع ردیاب برای خرید وجود دارد که یکی با باتری داخلی و مستقل از هاست کار می کند و دیگری انرژی را از هاست تامین می کند. در مورد اول، عملکرد ردیاب خودرو تا زمانی که باتری تمام شود در دسترس خواهد بود. حداقل عمر باتری 10 روز توصیه می شود زیرا تعویض باتری اغلب برای سارقان قابل توجه است و برای صاحب آن چندان راحت نیست. عمر باتری 10 روزه نسبت به اندازه دستگاه و باتری قابل نگهداری، عمر باتری ایده آلی است.

اطلاع جی پی اس

اعلان باید سریع، آنی و مرتبط با پیکربندی دستگاه باشد. به روز رسانی های ناخواسته موقعیت مکانی و سایر اعلان ها حواس کاربر را پرت می کند. مشتری قصد دارد اعلان های مرتبط و قابل اجرا را دریافت کند. به این ترتیب مشتری برای خدمات دستگاه ارزش قائل شده و از خرید آن خوشحال خواهد شد.

حصار جغرافیایی

این یک عملکرد ضروری در GPS Tracker است. هدف از این ویژگی این است که به مالک اطلاع دهد که خودرو از منطقه خاصی که قبلاً توسط خود مالک تعیین شده است را ترک کرده است. اصطلاح فنی به آن به عنوان حصار جغرافیایی اشاره دارد. این گزینه برای بسیاری از مالکان برای محافظت از اشیاء قیمتی در حالی که دور از شهر هستند، است. در صورت رخنه در این منطقه حصار جغرافیایی، یک اعلان یا پیام SOS برای مالک ارسال می شود. همچنین می‌توانیم آن را طوری تنظیم کنیم که در مورد آلارم‌های حصار جغرافیایی به اداره پلیس اطلاع دهد.

هشدار سرعت

این قابلیت منحصرا برای دارندگان خودرو است. قطعا سرعت غیرمجاز منجر به تصادف و فرسودگی ناخواسته در خودرو می شود. اگر وسیله نقلیه از حد مجاز سرعت مشخص شده توسط مالک عبور کرده باشد، برای جلوگیری از چنین ضررهایی، بلافاصله به مالک یا طرف های مربوطه اطلاع داده می شود. ردیاب خودرو تنها راه حل برای تشخیص چنین فعالیت هایی حتی از فاصله 100 مایلی است. با این هشدار مالک می تواند از بروز حادثه و خسارات پس از آن جلوگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *