دسته‌بندی نشده

دزدگیر کرکره برقی چیست

دزدگیر کرکره برقی

دزدگیر کرکره برقی

دزدگیر کرکره برقی یکی از تصورات غلطی که مردم دارند این است که اگر از کرکره برقی ضد سرقت استفاده کنند دیگر امکان سرقت از منزل و یا محل کار آن ها وجود ندارد در حالی که این تصور کاملا اشتباه است.

سارقان نیز مانند همه دانشمندان و مخترعان که روز به روز به دنبال یافتن راه جدیدی برای پیشرفت در حوزه کاری خود هستند، هر روزه از جدیدترین روش ها برای سرقت استفاده میکنند و راه های نوینی را برای سرقت امتحان میکنند.

در یک کلام میتوان گفت سارقان نیز با پیشرفت تکنولوژی روش های سرقت خود را ارتقا میدهند و از راه های مختلف برای سرقت وارد عمل میشوند.

دزد گیر کرکره برقی یکی از تجهیزاتی است برای بالابردن امنیت کرکره برقی مورد استفاده قرار میگیرد. کار دزدگیر کرکره برقی این است که به محض قرار گرفتن در شرایط غیر عادی آلارم میدهد و دیگران را از شرایط غیر عادی مطلع میکند.

در صورتی که سارقی قصد به هم زدن سیستم کرکره برقی منزل و یا محل کار شما را داشته باشد دزدگیر شروع به صدا دادن میکند و دیگران را از وجود سرقت مطع میکند.

دزد گیر کرکره برقی در انواع مختلفی در بازار موجود میباشد که یکی از بهترین انواع آن در ایران کرکره به فروش میرسد.

بهتر است برای خرید تجهیزات امنیتی کیفیت را فدای قیمت نکنید و محصولی را خریداری کنید که کیفیت بالایی داشته باشد و بتواند برای مدت طولانی امنیت مکان شما را تامین کند.

حتما موقع خرید دزدگیر کرکره برقی دقت داشته باشید که آن را از نمایندگی معتبر خریداری کنید تا جنس تقلبی و فیک را به قیمت محصول اصل و اورجینال به شما نفروشند.

یکی دیگر از راه هایی که میتوان امینت کرکره برقی را علاوه بر نصب دزدگیر بالا برد استفاده از کرکره برقی ضد سرقت است.

در کرکره برقی های ضد سرقت مکانیزمی به کار رفته است که امنیت آن چندین برابر کرکره برقی های معمولی بوده و تیغه های آن از فولاد ساخته شده است.

قیمت دزدگیر کرکره برقی

قیمت دزد گیر کرکره برقی به برند آن و کیفیت بستگی دارد و اگر شما دزدگیر تان را ز یک برند معتبر خریداری کنید قیمت بالاتری نسبت به برند های متفرقه و فیک خواهد داشت.

اگر میخواهید مطمئن باشید هزینه ای که برای خرید دزد گیر کرکره برقی میکنید به صرفه است و هزینه اضافی نمیکنید باید آن را از نمایندگی معتبر خریداری کنید.

قیمت دزد گیر کرکره برقی در ایران کرکره از 400 هزار تومان به بالا میباشد که باتوجه به کاربرد شما و میزان حساسیت دزدگیر این قیمت متغیر خواهد بود.

مزایا دزد گیر کرکره برقی

  • مهمترین مزیت دزد گیر کرکره برقی این است که شما از تامین امنیت منزل و یا محل کار خود مطمئن میشوید و میتوانید با خیالی راحت و بدون نگرانی از سرقت اوقات خود را سپری کنید.
  • در مقایسه با تامین امنیتی که این دزدگیر برای شما دارد قیمت ان بسیار مناسب بوده و شما میتوانید با یک بار هزینه کردن امنیت اماکن خود را چندین برابر کنید.
  • نصب راحت دزدگیر کرکره برقی
  • دارا بودن خدمات پس از فروش و گارانتی 2 ساله

معایب دزد گیر کرکره برقی

دزد گیر کرکره برقی در کنار همه مزایایی که دارد دارای معایبی است که ممکن است شما را در مواقعی برای خرید آن به شک بیندازد.

در صورتی که برند دزدگیر از یک برند نامعتبر باشد در مواقعی ممکن است بی دلیل زنگ بزند که این برای دارندگان آن ها آزاردهنده است.

اگر دزدگیر تان را از نمایندگی معتبر خریداری نکنید ممکن است محصول فیک را به قیمت محصول اصلی بفروشند و همین موضوع باعث میشود که دزدگیر شما خیلی زود خراب شود و شما باید مجدد این هزینه را برای خرید دزدگیر دیگری انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *